święta ; święta .. no wiec dzwonki tapety i motywy na święta



Wyświetlono archiwalną wersję wątku "święta ; święta .. no wiec dzwonki tapety i motywy na święta" z forum www.club-se.eu/forum/





Strona 1 z 11


kdudka1988 - Sob 19 Lis, 2005

jak w temacie ,,święta '' a skoro święta to przydałoby się trochę akcesoriów świątecznych na komórkę. w tym poście prosilbym o zamieszczanie prośb o konkretne dzwonki motywy itp ale równierz też coć od siebie . prosłbym o tapetki na k700i z góry thx. mysle ze moj post nie pójdzie na śmietnik bo tapetki itp. wszystkim się przydają

[ Dodano: Sob 19 Lis, 2005 ]


krisss20 - Sob 19 Lis, 2005

Kotek Mikołaj dla K700i http://rapidshare.de/files/7855180/Kiteen.thm.html
kdudka1988 - Sob 19 Lis, 2005

od siebie dodam
bałwanka
http://rapidshare.de/file..._wanek.thm.html
zaprzęg
http://rapidshare.de/file...aprz_g.thm.html
mikołaja
http://rapidshare.de/file...iko_aj.thm.html

mastercezary - Sob 19 Lis, 2005

Jak byście mogli do tych motywów dodawać jakieś fotki, jak to wygląda, żeby nie pobierać na marno.

kdudka1988 - Sob 19 Lis, 2005

i jeszcze dzwonki poli i nie tylko
http://rapidshare.de/files/7856299/angels.mid.html
http://rapidshare.de/file...wehave.mid.html
http://rapidshare.de/file...ebells.mid.html

[ Dodano: Sob 19 Lis, 2005 ]

BMW_Micky - Sob 19 Lis, 2005

A czy moglibyście dać jakieś świąteczne motywy na T310(może też być na inne modele ,ale chciałbym na T310) ??,a nie tylko na K700i .Plisssssssssssss!!! b
kdudka1988 - Sob 19 Lis, 2005

nic więcej na razie nie znalazłem

http://rapidshare.de/file...istmas.thm.html

fischu - Sob 19 Lis, 2005

Na K300i też bym prosił o jakieś motywy. Czyżbyście chcieli świętować sami, bez NAS
BMW_Micky - Sob 19 Lis, 2005

Dzięki nawet ciekawy motyw na święta .
fischu - Sob 19 Lis, 2005

Szukałem troszeczkę, a oto wyniki:
SE K750 kliknij tutaj.
SE T610/T630 kliknij tutaj.

kdudka1988 - Wto 22 Lis, 2005

coś jeszcze na k700i
motywy takie jak:
-bałwan
-choinka
-kościół(najlepszy według mnie w mojej kolekcji)
-dom w lesie
-bombka
-christmas yoda(star wars)
http://rapidshare.de/file...teczna.rar.html
z łaski swojej moglibyście coś dodać od siebie a nie tylko żerować na innych

Garffild - Sro 23 Lis, 2005

ja tez nie moge znalesc zandego swiatecznego motywu na k300 :/ jak ktos bedzie mial to niech nie zapomni zarzucic linkiem ;-)
hotman - Nie 27 Lis, 2005

Fajny dzwonek na swieta
fifu - Nie 27 Lis, 2005

Zbliżają się święta i fajnie by było mieć na dzwonek jakąś kolęde...
Ma ktoś może?

krisss20 - Nie 27 Lis, 2005

Zbliżają się święta i fajnie by było mieć na dzwonek jakąś kolęde...


Kolenda O gwiazdko betlejemska (dwa pliki jeden dobrej jakości a drugi trochę słabszej) http://rapidshare.de/file...jemska.rar.html
Ma ktoś Wham Last Christmas?

Zayoos - Nie 27 Lis, 2005

Z tematu o dzwonkach mp3 przeniosłem tutaj dwa powyższe posty.
beret99 - Nie 27 Lis, 2005

No to może coś ode mnie

Trochę kolęd - *.mid

Trochę motywów - T610

Trochę tapet - T610

kdudka1988 - Nie 27 Lis, 2005

ja znalazłem u siebie coś takiago nie wiem czy do konca o to ci chodziło

http://rapidshare.de/file..._Carol.mid.html
http://rapidshare.de/file...istmas.mid.html
http://rapidshare.de/file...istmas.mid.html
http://rapidshare.de/file..._Bells.mid.html

hotman - Pon 28 Lis, 2005

31 polifonicznych swiatecznych dzwonków z polskimi i zagranicznymi kolędami
Koksik - Czw 01 Gru, 2005

A jest jakas swiąteczna gra do SE t610
chicken - Pią 02 Gru, 2005

SantaMania w mophunie.
Paweł ziom - Pon 05 Gru, 2005

a moze chcielibyscie poswietowac razem z uzytkownikami SE K500?? jak tak to wrzuccie cosik na tego tela bo nigdzie nie moge znalezc
KrZyWy153 - Pon 05 Gru, 2005

A może ma ktoś świąteczne dzwonki mp3???
Antilla - Pon 05 Gru, 2005

wapster ja tam znalazlem fajne dzwonki swiateczne w bardzo dobrej jakosci ;)
KrZyWy153 - Pon 05 Gru, 2005

ale chodzi mi o darmowe dzwoni mp3
Mati5000 - Pon 05 Gru, 2005

a moze chcielibyscie poswietowac razem z uzytkownikami SE K500??



a pewnie ze tak proszę motywik swiateczny na K500i jak znajde wiecej to zapodam

Antilla - Pon 05 Gru, 2005

przeciez z wapstera dzwonki ma sie za free tylko trzeba wiedziec jak ... to juz chyba bylo opisywane jak uzyskac dzwonek z platnej strony dlatego nie bede tego opisywal tylko polecam funkcje SZUKAJ
Mati5000 - Pon 05 Gru, 2005

bylo opisywane ale to juz nie dziala, midow raczej nie uzyskasz tylko true tone jak mi wiadomo
makaron - Wto 06 Gru, 2005

Troche sie nameczylem i znalazlem tylko jeden motyw. Na pewno jest swiateczny:)
Enjoy.

chicken - Czw 08 Gru, 2005

To ja też się włączę do zabawy. Tapeta z mikołajem, tzn mikołajową czapeczką
Bazo - Sob 10 Gru, 2005

A ma ktoś może jakieś animacje świąteczne?
fifu - Sob 10 Gru, 2005

Tak bardzo spodobała mi się ta "czapka mikołajowa" którą zamieścił chicken że zrobiłem z niej motyw.
W motywie są dwie panie ubrane w świąteczne ciuszki więc motyw świetny na święta:)
Mogą go ściągać również niepełnoletni (tacy jak ja:))
Do ściągnięcia
------STĄD-----
P.s jest to mój pierwszy motyw na k700
Wcześniej robiłem tylko na t610
Napiszcie jak wam się podoba!
Pozdrawiam

Pozwoliłem sobie poprawić Twoją pisownię słowa "stąd" (nie piszę się "z tąd") [Matheus]

Sorki, cienko u mnie z ortografią

KrZyWy153 - Nie 11 Gru, 2005

Bardzo ładny motyw! Najlepsze jest to, jak wchodzimy w menu:)
Bazo - Nie 11 Gru, 2005

eeeeee co jest?
Nikt nie ma jakis ciekawych tapet lub animacji?

fifu - Wto 13 Gru, 2005

Zamieszczam kolędy z wapstera:)
http://rapidshare.de/file...apster.zip.html

Matheus - Sro 14 Gru, 2005

Mój motyw na Święta (skorzystałem z tapetek ze strony tasmana)


Dudi - Sro 14 Gru, 2005

Witam,
stworzyłem przed chwilą świąteczny motyw dla userów k700i ))
screen:


do pobrania TUTAJ !!!

Polecam ))

Pozdro!

PS. Napiszcie czy się wam podoba =]

fifu - Sro 14 Gru, 2005

Bardzo fajny tylko że to już 3 motyw z tą samą panią
Macie może jeszcze jakieś tapetki na wygaszacz z paniami przebranymi za mikołaja?

Dudi - Sro 14 Gru, 2005

to już 3 motyw z tą samą panią


1. Bo Carmen Electra to bardzo ładna pani
2. Z tą samą:) ale inaczej poukładane

jagoda61 - Czw 15 Gru, 2005

motyw do t610-630
j@blek - Pią 16 Gru, 2005

http://relax.papla.pl/cont/polifonia/P0364.mid -Tu macie last christmas jak wlaczy wam sie media player to biezecie plik>zapisz multimedio jako i zapisujecie na pulpicie
Rosus - Pią 16 Gru, 2005

Idealny motyw świąteczny do modelu tel. K300i - sam testowałem !
http://rapidshare.de/files/9281185/Xmas.thm.html

stachueb - Pią 16 Gru, 2005

A nikt nie ma motowo do p900 ?
konradwan - Czw 22 Gru, 2005

Przerobiłem motyw jagody61 do wersji na T230.

Uwaga 1:
Motyw działa tylko na T230 i T290i, ze względu na to, że zastosowałem grafikę na "highlight".

Uwaga 2:
Motywu nie można edytować w Themes Creatorze, ponieważ on też nie obsługuje grafiki na "highlight".

Uwaga 3:
T230 i T290i maja słaby wyświetlacz, więc nie wygląda on tak pięknie jak na screenie.

Uwaga 4:
Musisz mieć ustawiony w telefonie "normalny" rozmiar czcionki.

Uwaga 5:
Radzę zmiejszyć kontrast wyświetlacza do 0, wtedy motyw wygląda najlepiej.

[ Dodano: Czw 22 Gru, 2005 14:23 ]

BatSk8 - Czw 22 Gru, 2005

Mnie się nie podoba ten theme Nie dlatego, że jest na T230, tylko w ogóle jest jakiś taki kiczowy
Artek88 - Czw 22 Gru, 2005

Mnie się nie podoba ten theme Nie dlatego, że jest na T230, tylko w ogóle jest jakiś taki kiczowy


co za szczerość

konradwan - Czw 22 Gru, 2005

Dokadnie. Daj jakiś bardziej "mniej kiczowy" to ja go chętnie przerobię i przetestuję. A co! Mam czas...
Strona 1 z 11


Powiązane tematy

Głośność dzwonka a głośność MP3
[m600] UIQ 3 a dzwieki alarmu vs dzwieki dzwonka
[Motywy] Najlepsze z najlepszych :]
Dzwonki AMR kilka odemnie i prosba o jakies ciekawe wasze
  • zabezpieczenie debowych desek
  • strona;3300
  • oB6rodki przemysB3owe na B6wiecie
  • napoleon 1799
  • ewidencja przebiegu pojazdu
  • ćwiczenia zduża piłką
  • EMG emg
  • gratulacje ze zdobycia nowej pracy
  • George Micheal
  • Katalog wiadomości z grup dyskusyjnych !! Start